terapeutti soitti ja sanoi että on kipeä joten aika pitää siirtää. olin vitun ilonen. en jaksais käydä enää terapiassa. en tiedä miksi edes käyn siellä. esitän vaan että kaikki on aika hyvin ja blablablaa. vitun ahdistavaa istua siinä 45 minuuttia ja valehdella. tai istua ja miettiä kaikkia niitä inhottavia ja ahdistavia asioita mielessään pään puhki niin että alkaa melkein itkemään, muttei silti sano mitään koska ei halua eikä osaa.