Tässä. minutkin saa usein vittuuntumaan.

1. Eläinkokeet. esim. En usko että kanit pitävät tarpeellisena ominaisuutena tuuheita ripsiä ja kauniinpunaisia huulia. mikäli kaipaa sitä tietoa että tuotteen toimivuus on testattu, sisarrukset ja puolisot tai vaikkapa työtoverit ovat oivia testikohteita. Ja mikäli luotat lääkkeen luotettavuuten seuraavan lauseen perusteella: "kyllä se toimii, ainakin se rotta nukahti heti" niin heihaloo, rotan ja ihmisen elimistöhän on melkein samanlainen.

2. Ennakkoluulot. karkea esimerkki nro.1 "Syömishäiriöiset ovat vain pinnallisia ihmisiä, jotka haluavat vain huomiota."jepskukkuu. niin. me vihaamme hei läskejä, ja ollaan vitun paljon parempia ihmisiä. läskit on rumia ja ihan tyhmiä. On hei nyt muotia olla syömishäiriöinen.

                           karkea esimerkki nro 2. "Luin tänään tulleita työpaikkahakemuksia. Yksi pisti heti silmään. Hyvin sujuneet opiskelut. Sopivat harrastukset. Hyvä työkokemus ja asiallinen hakemus. Katsoin hakemuksen mukana tullutta valokuvaa. pinkki irokeesi, 3 lävistystä ja liian räikeä meikki. Heitin hakemuksen roskikseen."

haloo maailma!!

3. Kylmän ja tuulisen ilman yhdistelmä.. En valitettavasti voi vaikuttaa ilmastoon. Inhottavin sääilmiö on kaikessa yksinkertaisuudessaan kova tuuli ja kylmä ilma

4. Kärpäset. Yleensä pdän eläimistä, mutta vihaan kun ne kutittavat ja pörräävät korvissa.

5. Itsekeskeiset ihmiset. Maailmassa on n 6 miljardia ihmistä. Heistä esimerkiksi noin miljardi elää ilman puhdasta vettä. Ja 1.3 miljardia elää äärimmäisessä köyhyydessä. Hyvinvointivaltiossakin juopot nukkuvat kadulla, koska ihmiset eivät välitä. Jos rupeat kitisemään että elämä on julmaa kun isi ei osta uusia farkkuja, ole hyvä ja katso peiliin.

6. Kaikenmaailman tv-chatit ja tekstiviestikilpailut. Ne rahat voisi varmaan käyttää johonkin hyödyllisempäänkin. Vai?

7. Syrjintä. Se on väärin, että jos jollainlailla poikkeaa siitä mitä odotetaan, joutuu heti ulkopuoliseksi. On se asia sitten tietoista tai tahdotonta. Miksi elämän pitäisi noudattaa jotain tiettyä kaavaa? Antakaa ihmisten olla mitä ne on ja auttakaa niitä jotka tarvii apua, älkää jättäkö oman onnensa nojaan. Ei ihminen pärjää yksin. Ihminen on ihminen ja ihmisellä on arvo. Vaikka olisikin homoseksuaali tai alkoholisoitunut!

8. Rasismi