mä vihaan terapiaa, vihaan. se ei vaan tajua. tai sitten vika on mussa, mut se ei tajua. jos käy niin hyvin että yritän rehellisesti kertoa mltä tuntuu, se ei tajua. okei, en varmaan osaa kertoa tarpeeksi hyvin, mutta se ei silti tajua.

toistin just "se ei tajua"- lausahduksen 4 kertaa