normaali ihminen syö kun on nälkä. ja lopettaa kun on kylläinen. vitsi, yks päivä mua hetken pelotti kun tajusin että en tunne sanoja kylläinen ja nälkä. tai mulla ei ole niitä. mulle kylläinen tarkoittaa sitä että mulle on tullut henkisesti ähky olo ja morkkis ja lopetan. nälkä tarkoittaa sitä että mulla on paha olo ja rupean syömään. syön nälän sijasta pahaan oloon. kylläisyyden sijasta lopetan kun tajuan että vatsani on liian iso ja että olen syönyt liikaa ja *morks*. täysin epänormaalia. hassua ja pelottavaa. huh huh.