vitun kivaa kun ihan tosissani tein yhtä kouluprojektia ja käytin siihen aikaa, vaikka koulu on tällähetkellä niiin pakkopullaa kun voi olla. Halusin vain että saisin edes koulusta hyvät numerot kun elämä muuten menee päin hemmettiä. Sitten palautteeksi saan epäilyjä ja kyseenalaistamista. Mä olin itse hei tyytyväinen siihen mun tulokseen ja ajattelin että tein tän ihan hyvin. olin TYYTYVÄINEN. Sitten saan sellasta palautetta että olo on kuin maailman suurimmalla luuserilla. mä aloin suunnilleen itkemään ja mua hävetti. se hetkellinen tyytyväisyys mun työn tulokseen hajosi siinä samassa miljoniin sirpaleisiin ja lensi maailman äärin. en osaa ilmeisesti tehdä mitään. ei muuten muttakun mä oikeasti tykkäsin jopa tehdä sitä ja ajattelin että todistan että osaan edes jotain. joillekkin muille varmaan pikkujuttu, mutta mulle ei. haistakaa paska ja mä lakkaan yrittämästä.

onneks koulu loppuu..