lähin koulusta aikasemmin kun oli punnitus terveyskeskuksessa. menin himan kautta, tankkasin vettä mahaani ja sain vaaán näyttämään tarpeeksi. en ole kahteen päivään syöny kunnon ruokaa. jätskiä ja suklaata, jugurttia. tänäänkin koulussa otin ruokaa lautaselle vain muodon vuoksi. siinä siirtelin makaroneja pitkin lautasen reunoja ja lopuks hetin roskiin. ajattelin että on ehkä vähemmän typerän oloista esittää että söisi jotain kun istua vaan vesilasi nenä edessä. oikeesti ketään ei edes kiinnosta syönkö mä vai en. mut mua kiinnostaa. ja mutsi uskoo että syön koulussa eikä tuputa mulle himassa enää ruokaa. tänään se kyllä kommentoi kun söin mars-patukkaa että "sun pitäsi kyllä syödä monipuolisemmin ja vähän enemmän, et sä suklaalla sun painoa pidä kurissa" enpä. selitin sitten että syön kyllä koulussa ja päläpälä kaikkee paskaa. oikeesti elän suklaalla, jätskillä ja kaikella herkulla sillon tällön jugurttia ja leipää ja jotai pientä. viikonloppusin on pakko syödä himassa ruokaa. kamalaa. lisäksi mun tupakanpoltto on lisääntyny huomattavasti kun koulut alkaa. sitä vaa tulee joka välkkä mentyä tupakalle. pitäiskö välittää itestä vähän enemmän. ei. mä syön ku possu ja herkuttelen joka päivä. en mä ansaitse sitä että pitäisin ittestäni. mun pitää vihata itseäni kun annan itseni syödä. ja mä vihaankin.
Kommentit