ahdistaa. oon syöny liikaa ja en pääse oksentamaan ku oon vanhemmilla ja ne kyttää. tai mutsi kyttää ja se on himassa. vittu, saatanan läski. paino noussu varmaan taas niin että bmi on 17 puolella. haluan painon nyt aluksi 51, sillo bmi on 16.7. sit tavote on 49, bmi tasan 16. sit ku se menis viel 15 puolel ni oisin ilonen. mut vittu viikonloppu on menny dokatessa ja tarjolla on ollu ruokaa ni kännipäissäni tietty menin syömään ENKÄ OKSENTANU. vittu että läskittää. onneks 34 housut on löysät päällä ja muutenkin vanhat vaatteet menee päälle, tosin jotku housut vaan just ja just. mut pakko, PAKKO saada paino taas 4 alkavaan lukuun.
ja masentaa ja masentaa ja masentaa. tekis mieli dokata joka päivä. mut en voi. yritän nyt rajata dokailut viikonloppuun. vielä on kyllä päiviä että juon arkenakin. joo alkoholi lihottaa, mut sillon syönkin vähemmän. mut vittu jos on ruokaa tarjolla ni saakeli mä lehmä menen ja syön. onneks aina välillä oksennan ylimääräset pois. mut kännissä vaan elämä tuntuu paremmalta.
sain opamoxit vaihdettua luojan kiitos diapameihin. oxat oli ihan paskoja.
en tiedä. masentaa, ahdistaa ja läskittää. siinä se lyhykäisyydessään oli.
Kommentit