mulla pitäisi olla tänään punnitus. mutta aion perua sen, koska en aio pilata vapaa-päivääni siihen. koska mun pitäisi siellä painaa 50, enkä ole lähelläkään sitä. koska joutuisin juomaan vettä taas niin paljon että koko loppupäivän on paha olo. en. en vaan jaksa. mietin myös että miksi edes käyn siellä punnituksissa. kukaan en voi enää pakottaa mua. eikä kukaan voi uhkailla mua osasto-jutuilla. en tiedä. ehkä mä salaa ihan vähän kuitenki haluan että joku kattoo edes vähä mun perään. etten taas vajoa niin alas etten pääse ylös. vaikka punntuksissakin 95% vaan huijaan ja saan kaikki uskomaan että menee jo paremmin, niin silti se jotenki itää mut kiinni tässä. en voi mennä enää alemmas. en pääse enkä halua. haluan olla tässä, vaikka tämäkin on helvettä, silti. olenko epäselvä??